Termenul de livrare se confirma obligatoriu cu consultantul de vanzari si in cazul in care comanda care contine produse agabaritice din categoria "Baie" - datorita volumului si/sau greutatii acestora depozitarea si ambalarea pot produce intarzieri care vor fi anuntate din timp de catre operator.
Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționarii in contul Ptbaie.ro a plații integrale.
Livrarea este gratuita pentru produsele sanitare.
In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare menționată in intervalul orar stabilit de comun acord, acesta va fi contactat si a doua oara de curier, pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi incheiata nici la a doua incercare, coletul va fi returnat Vanzatorului care isi rezerva dreptul de a anula comanda. O noua comanda poate fi relansata de pe site.
In cazul in care numărul coletelor diferă de cel specificat in documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări serioase la primirea prin curier, sfatuim Cumparatorul să refuze coletul si sa ceara curierului redactarea unui proces verbal constatator in prezenta acestuia.
In plus, rugam cumparatorul sa ne semnaleze acest incident in termen de 1h printr-un e-mail la officeptbaie@gmail.ro si/ sau cu un telefon in Call Center in care sa comunicati si numarul de ticket de service primit pe e-mail. Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.
In cazul in care coletul prezinta deteriorari usoare ale ambalajului sau nu prezinta nici o deteriorare dar contine marfuri casabile (exemplu chiuvete de granit, lavoare ceramica, panouri de dus, cazi, vase WC, etc) sfatuim Cumparatorul sa solicite in mod obligatoriu verificarea continutului coletului.
Aceasta verificare se poate face numai dupa efectuarea platii expeditiei In cazul in care produsul este afectat, se refuza receptia coletului si se redacteaza procesul verbal constatator in prezenta curierului.
Daca produsul este afectat si nu exista nici o mentiune / observatie pe borderoul curierului sau nici un proces verbal incheiat cu agentul, produsul nu va putea fi schimbat.
In cazul in care soferul refuza intocmirea procesului verbal, Cumparatorul este rugat sa ne anunte cat mai repede (prin telefon sau e-mail officeptbaie@gmail.ro in termen de maxim 1h pentru a verifica cu transportatorul.
Curierul este un subcontractant al site-ului nostru si de aceea este important sa fim anuntati cat mai repede.
Reclamatiile ulterioare termenului de 1h nu vor putea fi luate in considerare.
Pe durata livrării pot interveni factori externi care pot produce intarzieri independent de voinţa noastră sau a curierului: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere.
In momentul in care vom avea cunoştinţă despre apariţia acestor cazuri, vă vom informa cat de curand posibil despre situaţia expediţiei.